shroud DLC Pack
Wytrwaj do końca dzięki pakietowi DLC „shroud”, który zawiera ekskluzywny karabin wyborowy HOG_30A2 i najlepszą lunetę na ekstremalne odległości w grze. Otrzymasz także skórkę broni „shroud Reaper”, zaprojektowaną we współpracy z jednym z najzdolniejszych streamerów gier FPS na świecie. shroud, zdobywca tytułu „Content Creator of the Year” na plebiscycie Game Awards w 2019 roku, prowadzi jeden z najpopularniejszych kanałów streamingowych na świecie, prezentując połączenie elitarnych umiejętności ze śmiertelnie poważnym poczuciem humoru. Dzięki temu unikalnemu pakietowi DLC światowej klasy umiejętności shrouda stają się częścią gry SGWC2. Zawartość: – Karabin wyborowy HOG_30A2 – mając tę broń i najlepszą lunetę na ekstremalny dystans w grze zawsze ukryjesz się przed wzrokiem wroga – Skórka „shroud Reaper” do wykorzystania z karabinem wyborowym HOG_30A2 Wymaga podstawowej wersji gry Sniper Ghost Warrior Contracts 2.