Crossbow Carnage Weapons Pack
Wyposaż się w nowy arsenał i zaskocz swoich wrogów z pakietem DLC „Mordercze kusze” z czterema sztukami nowej broni i skórką „Zebra”. Żaden wróg nie zdąży cię wykryć prędzej, nim trafi go twój bełt! Wymaga podstawowej wersji gry Sniper Ghost Warrior Contracts 2.