Fire & Smoke Skin Pack
Pakiet DLC „Ogień i dym” sprawi, że otoczą cię dymiące popioły. Dzięki trzem gorejącym skórkom pasującym do wszystkich modeli broni w grze życie twoich wrogów zdominują płomienie i pożoga. Wymaga podstawowej wersji gry Sniper Ghost Warrior Contracts 2.