Lock n' Load Weapons Pack
Pakiet DLC broni i skórek broni „Siła ognia” zawiera cztery zabójcze dodatki do twojego arsenału: ZXR .45 ACP, strzelbę Kings Arms, Giovanni Mk12 Auto i pistolet Prescot SR-9, a także skórkę „Ogień i lód”. Wymaga podstawowej wersji gry Sniper Ghost Warrior Contracts 2.