CULTIC
Śmierć to dopiero początek: ten trzymający w napięciu FPS w stylu retro łączy kreatywność z brutalnością. Powstań z grobu i utoruj sobie drogę przez zastępy bojowników zwyrodniałej sekty przy użyciu całego arsenału realistycznej broni i przy akompaniamencie oryginalnej ścieżki dźwiękowej, która potęguje nastrój grozy. CULTIC łączy morderczą walkę i pasjonujący survival horror, tworząc brutalnie satysfakcjonujące doświadczenie. Zawiera oryginalną kampanię, Interludium, kampanię-dodatek Rozdział Drugi, wszystkie mapy trybu Survival oraz bonusową mapę Cultmas. Stworzony w stylu klasycznych strzelanek, lecz z nowoczesnym sznytem, CULTIC daje swobodę prowadzenia walki po swojemu. Możesz wskoczyć w sam środek akcji, prując z broni i wykonując skoki, wślizgi lub uniki. Jeśli wolisz spokojniejsze metody, możesz zastawiać pułapki, wabić wrogów do siebie i zabijać ich po kolei z bezpiecznego ukrycia. Mając do dyspozycji obszerny wybór broni palnej i materiałów wybuchowych z połowy XX wieku, będziesz w stanie wyeliminować wszystko, co stanie ci na drodze — o ile wcześniej ktoś nie wyeliminuje ciebie. Akcja Rozdziału Pierwszego rozgrywa się na wiejskich terenach Ameryki lat 60., gdzie eksplorujesz posterunki sekty, zapomniane katakumby, opuszczone szpitale psychiatryczne i inne miejsca. Rozdział Drugi przenosi cię na zrujnowane i zaścielone zwłokami ulice New Grandewel, miasta, które niegdyś chroniłeś, a które teraz stało się gniazdem wyznawców sekty. Ta efektowna druga kampania oferuje nową broń i nowych przeciwników, nową ścieżkę dźwiękową oraz jeszcze więcej brutalności. CULTIC stworzono na wzór strzelanek z dawnych lat, ale dodano bardziej realistyczną fizykę, otoczenie pełne zakamarków do eksploracji i w pełni trójwymiarowy świat gry. Rozgrywkę, oprawę dźwiękową i grafikę wystylizowano na jedyny w swoim rodzaju, żywy koszmar. NAJWAŻNIEJSZE CECHY - Unikalne połączenie strzelanki w stylu retro („boomer shooter”) z elementami wciągającego survival horroru. - Brutalna i kreatywna walka! Gra premiuje różne style rozgrywki – od powolnej i przemyślanej strategii po dynamiczną strzelaninę wśród skoków i biegu. - Pełny arsenał broni palnej i materiałów wybuchowych z połowy XX wieku. - Zawiera zarówno Rozdział Pierwszy, jak i dłuższą, bardziej rozbudowaną kampanię Rozdziału Drugiego, Interludium, wszystkie mapy trybu Survival oraz bonusową mapę Cultmas. - Surowa, chropowata oprawa graficzna łączy dwuwymiarowe sprite'y i woksele w trójwymiarowym świecie, tworząc niepowtarzalny, oldschoolowy klimat. - Eksploracja prowadzi do odkrywania sekretów i niespodzianek (easter egg) rozsianych po całej grze. - Realistyczna konstrukcja poziomów, bez latających platform i niemożliwej geometrii. A do tego są nawet toalety! - Tryb Survival wystawia twoje umiejętności bojowe na próbę i pozwala uplasować się w rankingach. - Wiele poziomów trudności premiuje biegłe opanowanie mechaniki gry.