astragon EntertainmentSimulaatiopelit
Police Simulator: Patrol Officers: Ultimate Duty Edition on täydellinen tapa aloittaa urasi Brightonin poliisina, sillä se sisältää kaikki tämän simulaatiopelin sisällöt. Se on myös edullisempi kuin jos ostaisit kaikki sisällöt erikseen. Pääpelissä puutut liikennerikkomuksiin ja suuronnettomuksiin realistisessa avoimessa maailmassa, ja sen lisäksi saat käyttöösi runsaasti lisäsisältöä: The Highway Patrol Expansion lisää peliin valtatiealueen, hurjia takaa-ajoja, takaa-ajoliikkeitä ja muita. The Unmarked ja Special Police Vehicle Pack laajentavat kalustoasi yhdeksällä poliisiajoneuvolla ja yhdeksällä ulkoasulla. Tropical Taskforce Pack sisältää kuusi siviiliasua peitetehtäviin. Lisäksi saat Season Pass -kausikortin, jonka mukana tulee Vehicle Customization Pack, kaksi poliisiajoneuvoa, toinen DLC-sisältöpaketti ja suuri laajennus, jotka julkaistaan vuoden 2025 aikana. Ultimate Duty Editionin sisältö: pääpeli Highway Patrol Expansion Unmarked Police Vehicle Pack Special Police Vehicle Pack Tropical Taskforce Pack Season Pass -kausikortti Vehicle Customization Pack uusi poliisiajoneuvo (vuoden 2025 kolmas neljännes) DLC-sisältöpaketti (vuoden 2025 kolmas neljännes) uusi poliisiajoneuvo (vuoden 2025 viimeinen neljännes) suuri laajennus (2025/2026).