Police Simulator: Patrol Officers: Surveillance Police Vehicle DLC
Tekniikka ja tehokkuus kulkevat käsi kädessä – sen osoittaa Surveillance Police Vehicle! Hankaloita liikennesääntöjä rikkovien elämää kiertämällä Brightonin katuja tällä autolla ja tallentamalla sen valvontakameralla monenlaisia autoiluun liittyviä rikkomuksia.