Police Simulator: Patrol Officers - Xbox Decal Set
Muokkaa ajokkiasi uudella Xbox Decal Set -teippisetillä, jonka saa nyt ilmaiseksi! Kurvaa kaduille aivan uudella tavalla laittamalla poliisiajoneuvoihisi näyttävät Xbox-aiheiset teipit. Jahtasitpa sitten rikollista tai partioit katuja, tee se tyylillä.