Bus World
Bus World on peli, jossa matkustajia kuljetetaan erilaisissa olosuhteissa - tavallisista päivittäisistä reiteistä hätäpelastustehtäviin luonnonkatastrofien ja ihmisen aiheuttamien katastrofien aikana. Pelaa mukaansatempaavia skenaarioita tai nauti vapaudesta luoda omia reittejäsi vapaassa tilassa. Matkusta erilaisilla kartoilla, joista jokaisella on oma ainutlaatuinen tunnelmansa: Tshernobylin eristysalue, 1986. Aja läpi realistisen rekonstruktion Pripyatista ja sitä ympäröivästä alueesta ennen ydinkatastrofia ja sen jälkeen. Evakuoi siviilejä, auta puhdistusryhmiä ja selvitä säteilyn aiheuttamat vaarat. Etelä-Kiina (nykypäivä) Kestä äärimmäisiä sääoloja, kuten tsunameja, tulvia, maanjäristyksiä ja tornadoja, ja kulje jyrkkiä ja kapeita viidakkoteitä. Islanti (nykypäivä) Kohtaat tulivuorenpurkauksia, geysirejä ja syrjäisiä maastoreittejä upeassa mutta vaarallisessa maastossa. Koet kolmenlaisia skenaarioita: - Normaalit kuljetustehtävät - Mekaanisten vikojen aiheuttamat haasteet - katastrofista selviytyminen ja pelastustoimet Valmistaudu maastoajoon, vaikeaan maastoon ja riskialttiisiin tilanteisiin. Ansaitse kokemusta, avaa uusia busseja, päivityksiä ja yhä intensiivisempiä skenaarioita.