Police Simulator: Patrol Officers: Contraband Expansion
Contraband Expansion -laajennus lisää uuden ulottuvuuden Police Simulator: Patrol Officers -peliin. Raja kärsii miehistövajeesta, joten poliisipiirisi on autettava turvaamaan kaksi valtatien yhteydessä sijaitsevaa raja-asemaa. Tutki asiakirjoja ja ohjaa liikennettä valvontakameralla ja piikkimatoilla. Kun jokin herättää epäilyksesi, suorita lähempi tarkastus ja etsi kiellettyjä tavaroita tavara-, sisä- ja moottoritilasta. Käytä kehittyneitä työkaluja, kuten biometristä tunnistusautomaattia, tarkastuspeiliä ja huumausaineanalysoijaa, ja pysäytä epäillyt turvallisesti vähemmän tappavalla kiväärillä. Aja lujatekoista ja hyvin ohjautuvaa Titan Police SUV -autoa, joka on suunniteltu takaa-ajoihin. Luvassa on muuttuvia tilanteita: epäillyt voivat yrittää paeta, mikä käynnistää takaa-ajon joko jalan tai ajoneuvolla. Highway Patrol -lisäsisällöllä takaa-ajoista saa vielä enemmän irti. Tähystystorneista voit valvoa rajan ylittäjiä ja pitää rajan turvallisena kiikareilla ja esteaitajärjestelmillä. Nämä ominaisuudet sulautuvat osaksi kaupungissa partiointia ja tuovat uraan entistä enemmän monipuolisuutta, todentuntua ja haastetta. Tämä DLC sisältää uuden pelimekaniikan kaksi valtatien yhteydessä sijaitsevaa raja-asemaa. Asiakirja-, ajoneuvo- ja henkilötarkastukset rajanylityspaikoilla. Paikalla tehtävät tarkastukset ja muuttuvat tilanteet. Uusia pidätystilanteita ja pidätyksen vastustamisia. Tarkastusjärjestelmät Ensimmäinen tarkastus: koppi, jossa on piikkimattoja ja valvontakamera. Lähempi tarkastus: tutki tavara-, sisä- ja moottoritiloja. Biometrinen tunnistusautomaatti kansalaisten tietojen tarkistamiseen. Työkalut ja varusteet Tarkastuspeili, jolla voi etsiä piilotettuja kiellettyjä tavaroita. Huumeanalysoija, joka tunnistaa huumeet ja kemikaalit. Vähemmän tappava kivääri, jolla voi pysäyttää pakenevat epäillyt. Ajoneuvot Titan Police SUV -auto partiointiin ja takaa-ajoihin. Muuttuvat tilanteet Epäillyt voivat pyrkiä karkuun, mikä käynnistää takaa-ajon (laajennettu takaa-ajo Highway DLC -lisäsisällöllä). Tähystystorni, josta voi nähdä luvattomat rajan ylittäjät. Esteaidan ohjaus ja kiikarit, joilla voi pitää alueen turvattuna. Integrointi Kaupungin partioinnissa käytettäviä ominaisuuksia. DLC-lisäsisällöt ovat yhteydessä toisiinsa ja luovat ainutkertaisia tilanteita. Täysi moninpeli- ja DLC-lisäsisältöjen jakotuki.