Police Simulator: Patrol Officers: Compact Police Vehicle DLC
Tämän uuden Compact Police Vehicle (CPV) rattiin pääsee jo ensimmäisellä työvuorolla ja jopa kävelypartioiden aikana. Compact Police Vehicle voi ajaa puistoissa ja kapeilla kaduilla. Näin pääset eri puolille Brightonia nopeasti ja varmistat, että lakia ja järjestystä noudatetaan kaikkialla. Viehättävä kulkuneuvo on myös erinomainen kuvauskohde turisteille.