Police Simulator: Patrol Officers: Multipurpose Police Vehicle DLC
Järeä ja luotettava valinta – uuden sukupolven Multipurpose Police Vehicle poliisiauto sopii täydellisesti Brightonin turvallisuuden varmistamiseen! Tällä autolla voi hinata onnettomuuksissa vaurioituneita tai lakia rikkovia siviiliajoneuvoja, ja siinä on myös suurempi tavaratila.