Police Simulator: Patrol Officers – Guardian Police Vehicle DLC
Tämä on Brightonin poliisin kookkain poliisiauto. Tällä tilavalla ajoneuvolla torjut rikollisuutta ja voit pidättää kuusi epäiltyä samanaikaisesti.