Police Simulator: Patrol Officers: Urban Terrain Vehicle DLC
Tee Brightonista entistä turvallisempi! Hanki uudeksi Urban Terrain Vehicle katumaasturi, jonka avulla voit pidättää jopa neljä epäiltyä samaan aikaan.