Complete Flipping Experience
House Flipper: House Flipper, tek kişilik bir yenileme ekibi olmanız için eşsiz bir deneyimdir. Satın alın, tamir edin ve harap olmuş evleri geliştirin. Onlara ikinci bir şans verin ve kârlı şekilde satın! House Flipper 2: Bu rahatlatıcı yenileme simülasyonuyla dertlerine bir sünger çek! Satın al, onar, sat ve yerel bir efsane ol. Ya da eline motorlu aletlerini alıp herhangi bir şeyi baştan inşa et! Çevrim içi 2-4 oyunculu eşli modla hem serbest hem de hikâye modunda birlikte oynayabilirsiniz.