Sakura Bundle
House Flipper 2 Bu rahatlatıcı yenileme simülasyonuyla dertlerine bir sünger çek! Satın al, onar, sat ve yerel bir efsane ol. Ya da eline motorlu aletlerini alıp herhangi bir şeyi baştan inşa et! Çevrim içi 2-4 oyunculu eşli modla hem serbest hem de hikâye modunda birlikte oynayabilirsiniz. House Flipper 2 - Sakura DLC House Flipper 2: Sakura DLC ile birlikte bizimle Japonya'ya seyahat et! Bir çay salonunu, bir kaplıcayı ve bir okulu yenile... Bahar ve Japonya temalı ögeleri kullanarak kendi geleneksel Japon tarzı evini inşa et ve onu yeni, şahsına münhasır alıcılardan birine sat!