House Flipper 2 - Scooby-Doo DLC
Yeni neler var? – 6 yeni gizemli iş – 6 yeni perili mülkler – 3 yeni temalı montaj – keşfedilecek yeni özel alıcılar – 600'den fazla yeni eşya (Scooby-Doo temalı eşyalar dâhil) Neredesin? Pinnacove, güzel ve sakin bir deniz kenarı şehri. Bugüne dek bölge sakinlerinin endişesi çoğu zaman duvarlardan eski boyaların dökülmesi ve modası geçmiş döşemelerdi. Ama doğaüstü güçler yerleşmeye karar verince olaylar değişti! Balyozun onlara karşı koyamayabilir. Bu iş bir hayalet uzmanını, hatta şu beşliyi gerektiriyor! Burnunu sokan çocuk ol Gizem Avcıları ekibi şehre geldi! Scooby, Shaggy, Fred, Daphne ve Velma şehrin etrafındaki perili noktaları araştırırken onlarla birlikte ipuçlarını takip et. Yardımına ihtiyaç duyabilirler! Bu korkunç dağınıklığı hallet ama etrafa bakınmayı unutma. Sıradan bir çöp parçası bile gizemin çözülmesi için önemli olabilir. Ce ee! Ya da belki işleri tersine çevirmek istersin? Scooby-Doo dünyasından gelen beş yüzün üzerinde yeni, korkunç eşya ile evini herkesin tüylerini diken diken edecek perili bir köşke dönüştürebilirsin. Hemen arkadaşlarını davet et ve kendi cinayet çözme ekibin için bir ofis kur!