House Flipper 2
Eğlenceyi paylaş! Arkadaşlarını House Flipper 2 ve ücretsiz Co-Op DLC'ye çağırıp beraber oynamanın zamanı geldi! Çapraz platform desteğiyle ister PC'de ister konsolda olun, dört oyuncuya kadar hem hikâye hem de sonsuz modda birlikte çalışabilirsiniz. Eşli oyun yaratıcılığı başlasın! İster epik bir meydan okuma için büyük malikânelerle mücadele edin, ister daha rahat bir ortam için hikâye modu görevlerine dalın; hayalinizdeki benzersiz evleri oluşturmak için güçlerinizi birleştirin! Kendinizi çıkmazda mı hissettiniz? mod.io platformundaki kıymetli Simsarların yaptığı büyüleyici tasarımları keşfedin. Sakın kendi yaratımlarınızı paylaşmayı unutmayın, böylece bir sonraki büyük Simsara ilham kaynağı olabilirsiniz! Duvara bir tuğla daha Yeni bir ev inşa edebilmek varken neden yenileyesin ki? Yaratıcılığını Serbest Mod'da göster! Bu modu gerçek yaşamda varolan binaları yeniden oluşturmak için ya da hayal gücünü yansıtacak projeler tasarla. Unutma: En baştan inşa etmek kolay bir iş değildir! Ancak bununla yüzleşirken, kesinlikle hayallerindeki evi tasarlamak için ortaya koyduğun her çabaya fazlasıyla değiyor. Bir varmış bir yokmuş… Dağın zirveleriyle engin denizin tam arasında Pinnacove adında bir kent bulunuyor. Burası zamanın yavaş aktığı, sıcakkanlı isanların evlerini sana emanet etmeye hazır olduğu bir yer. Şu duvarların ardındaki hikâyeleri keşfetmeye var mısın? Mahalledeki herkesi tanıyan eski dostun Tom, sana buradakilerle ilgili bilgiler sunmaktan mutluluk duyacaktır. Fırsatlar denizi House Flipper 2'de usta sensin! ""Rahat oynanış"" ne demek, buna sen karar verirsin! İnşa etmekten mi zevk alıyorsun? En baştan konutlar yapmana imkân tanıyan Serbest Mod'u seç. Yoksa temizlik ve dekorasyon mu seni mutlu ediyor? Hikâye Modu'nda birkaç hızlı iş alarak uzun ve cezbedici yenileme projeleriyle uğraşabilirsin. Arkana yaslan ve rahatla: House Flipper'da yeni çağ başlıyor!