House Flipper 2 - Sakura DLC
ÇİÇEKLER SARAR… Bahar geldi, manzara müthiş! Artık Japon kültüründen ilham alan bir dizi güzel ve özgün ögeyle birlikte tüm yıl boyunca sakura çiçeklerini kutlayabilirsin. Klasik kâğıt duvarlardan Japandi döşemelere, akıllı banyolara, geleneksel resimlere ve seramiklere... Bu, yeni mimari tasarımların keyfini çıkarman veya mükemmel bir zen bahçesi tasarlarken rahatlaman için mükemmel bir fırsat! ...KİRAZ AĞAÇLARINI… Bizimle Japon kırsalından esinlenerek tasarlanmış küçük ve şirin bir kasabaya; Akamatsu Vadisi'ne adım at. Bir zamanlar refah içinde olan bu bölge geçtiğimiz yirmi yılda pek ilgi görmedi ancak birçok kişi buranın en parlak günlerinin henüz gelmediğine inanıyor. Eski ve yeni sakinler burada yaşamak veya iş kurmak için uygun bir yer aradığından, bu eşsiz ve göz ardı edilmiş yapılara zaman ve emek harcamak için en uygun vakit şimdi olabilir. ...AKLIMDAYSA SEN İç tasarım şirketini kurarken seninle iş birliği yapmak isteyen eski bir arkadaşının daveti üzerine Japonya'ya geliyorsun. Bu senin için yalnızca bir başlangıç. Herkesin birbirini tanıdığı bu küçük kasabada emeklerinin orada yaşayanlar üzerinde ne kadar büyük bir etkisi olduğunu kısa sürede fark edebilirsin. Daha önce hiç denemediğin yenileme projelerine atılırken geleneksel Japon mimarisi hakkında bilgi edin ve artık daha fazla fikir sahibi olan alıcılardan geri bildirimler alma fırsatını yakala. NE YENİLİKLER VAR? - Konforlu çay salonu ve terk edilmiş ilkokul gibi 5 farklı iş - Yenileme yapılacak 5 karakteristik Japon evi - Geleneksel Japon mimarisine ilgi duyan 5 yeni alıcı - Bahar mevsiminde Fuji Dağı manzaralı bir Japon kırsal ortamı - Kâğıt duvarlar ve pencereler! - Döşemelerden, bitkilerden, dekorasyonlardan ve çok daha fazlasından oluşan 600'den fazla Japonya temalı öge! - Bulunmayı bekleyen yeni toplanabilir ögeler - Birleştirilmesi gereken 3 karmaşık ahşap mobilya - ve şaşırtıcı yeni başarımlar :)