Liquor Store Simulator
Liquor Store Simulator, kendi içki dükkanınızı geliştirme üzerine bir simülasyon oyunudur. Krediyle aldığınız küçük bir dükkanda işinize başlarsınız. Mal satın alın, mağazanızı yönetin, personel kiralayın. Kim bilir, belki küçük bir mağazadan gerçek bir alkol imparatorluğu yaratabilecek olan sizsiniz. Başlangıçta kolay olmayacak—kasadaki işleri halletmek, ürünleri teslim almak, kayıt tutmak ve satış alanını düzenli tutmak zorunda kalacaksınız. Ancak sıkı çalışma ve akıllı kararlarla, mütevazı bir satış noktasını geniş ürün yelpazesi ve memnun müşterileri olan gelişen bir dükkana dönüştürebilirsiniz. Yönetim Ürünler satın alın, mağaza ekipmanını istediğiniz gibi düzenleyin. Fıçı Bira Barmen gibi hissedin. Müşterilere istedikleri birayı servis edin. Personel Yönetimi Başlangıçta her şeyi kendiniz yapmanız gerekecek. Ancak dükkanınız büyüdükçe tek başınıza yetişemeyeceksiniz. Verimli yönetim için personel işe alın. Özelleştirme Duvarların, tavanın ve zeminin rengini değiştirin. Dükkanınızı benzersiz ve diğerlerinden farklı hale getirin.