Neighborhood Legends Bundle
Önemli! Yalnızca Wrap House Simulator çok oyunculu modu içerir. Liquor Store Simulator ve Bum Simulator tek oyunculu oyunlardır. Bu paket şunları içerir: Wrap House Simulator - Wrap House Simulator'da, kızaran şişlerin ve mükemmelce dürülmüş lavaşların lezzetli dünyasına adım at! Arkadaşlarınla birlikte kendi dürümcünü yönet, etleri doğra, sosları fışkırt ve sabırsız müşterileri tatmin etmeye çalış. Liquor Store Simulator – Kendi içki dükkânını aç! Ürünler satın al, dükkânını yönet ve çalışanlar işe al. Kim bilir, belki küçük bir dükkândan gerçek bir alkol imparatorluğu kurabilirsin. Bum Simulator – uygunsuz mizah ve unutulmaz karakterlerle dolu bir sandbox oyunudur. Bumsville sokaklarında yaşıyorsun. Uyum sağlamak, hayatta kalmak ve bir şehir efsanesi olmak için gerekenlere sahip misin?