Wild West Supermarket Simulator
Vahşi Batı'dasın, hem de altına hücumun en hareketli olduğu dönemde. Yıl 1850. Reddedemeyeceğin bir teklif alıyorsun: Büyümekte olan bir kasabanın ana caddesindeki başarılı bir Marketi devralıyorsun. Ancak söylemeyi unuttukları bir şey var: Bu market hayalet bir kasabanın ortasında duruyor ve eski hâlinden eser kalmamış. Altının bitmesiyle buradaki halkın çoğu gitmiş. Her şeye rağmen zenginlik hayalleri kuran sana kimse engel olamaz. Zirveye yükselmek için ticari zekânı ve kararlılığını ortaya koy. Rafları doldurmaya başla, durmadan değişen çalışma koşullarında fiyatları belirle ve mal tedarikiyle ilgilen. Müşterilerinin gelişen ihtiyaçlarının karşılandığından emin ol ve kârını en üst düzeye çıkarmaya odaklanmak için yardımcılar al. Ayrıca bir iç mimar olarak marketinin dışında kasabaya tepeden bakan evini de boyayarak ve dekore ederek hünerlerini gösterebileceğini söylemiş miydik? Senin Marketin, Senin Kararın Raflardan iç dizayna kadar tüm market ögelerinin kontrolü sende. Vitrinleri en uygun konumda kullanarak müşterilerinin marketinde keyifli ve kaliteli bir alışveriş deneyimi yaşarken aradıklarını bulabilmelerini sağla. Memnun bir müşteri, devamlı bir müşteridir. Terk edilmiş bir hayalet kasabayı yeniden hayata döndürebilir misin? Stokları Yönet Gıda ürünlerinden silahlara, alet edevatlardan mobilyalara kadar 70'in üzerindeki ürün arasından sipariş ver. Arz ve talebin sürekli devinim hâlinde olduğu dinamik bir piyasa ortamında tedarikçilerle ve gezgin tüccarlarla takas yap. Kârını en üst düzeye çıkarmak için fiyatları ayarla ve değişim gösteren pazarlara ve taban fiyatlara uyum sağla. Aşırıya kaçayım deme, kaybedeceğin bir müşteri bir daha geri dönmeyebilir. Kendin Yap Ürün paketlerini aç, rafları diz ve depolama alanını düzenle. Kasaya geç ve müşterilere en iyi hizmeti verdiğinden emin ol veya günlük işlere yardımcı olması için yardımcılar işe al. Marketini Genişlet Daha fazlasını istemekte bir sorun yok. Memnun kalan müşteriler daha fazla hizmete ve daha çeşitli ürünlere talep oluşturur. Bu yüzden daha fazla ürün sergilemek için marketini genişlet ya da ikinci bir kat inşa et. Kim bilir, belki kasabadaki diğer terk edilmiş dükkânlardan birkaçını devralabilir ve bir ticaret bölgesi kurabilirsin. Neler Olacağını Asla Bilemezsin Ürün çeşitliliğin arttıkça ve daha fazla müşteri çektikçe kasabanın büyüyüşüne tanıklık edebilirsin. Müşterilerin ihtiyaçlarını ve alışveriş alışkanlıklarını etkileyen çok sayıda olaya uyum sağla. Mini Oyunlar Tomahawk Fırlatma Yarışması gibi eğlenceli mini oyunlara katıl. Lider tablolarında yer al ve marketine yarar sağlayabilecek yeni lisansların kilidini aç. Niyetini Belli Etme Bazen eski ve yeni tedarikçiler, geniş yelpazeli veya çok miktarda ürün içerebilen bir gizemli kutu teklif edebilir. Risk almayı göze alırsan muazzam bir kâr elde edebilirsin. Kendini Evinde Hisset Yalnızca marketinin iç dekorasyonundan sorumlu değilsin. Kasabaya tepeden bakan evin özelleştirmen ve dekore etmen için seni bekliyor.