Wrap House Simulator
ÇAPRAZ OYUN ÖZELLİĞİ YALNIZCA MICROSOFT CİHAZ AİLESİ İÇİNDE DESTEKLENMEKTEDİR. Dürümlerin Ustası Ol! Wrap House Simulator'da, kızaran şişlerin ve mükemmelce dürülmüş lavaşların lezzetli dünyasına adım at! Arkadaşlarınla birlikte kendi dürümcünü yönet, etleri doğra, sosları fışkırt ve sabırsız müşterileri tatmin etmeye çalış. Doğra, ızgarada pişir ve dür dür dürümle, başarıya ulaş! Yolculuğun küçük ve mütevazı bir dükkânda başlıyor. Prestij kazandıkça yeni malzemeleri, dekorasyonları elde et ve hatta yemek eleştirmenleri ve VIP müşteriler gibi özel konukları ağırla. Takım Kur veya En İyi Dürüm Ustası Ol! Tek başına ya da arkadaşlarınla beraber mutfağı sorunsuz bir şekilde işlet veya onlara meydan okuyarak kimin gerçek dürüm ustası olduğunu göster!! Hayalindeki Dürümcü’yü Tasarla! Otantik ve modern dekorlar, yükseltmeler ve göz alıcı iç mekânlarla restoranını özelleştir. Yeni katlar, şık tezgâhlar ve absürt derecede gösterişli dekorasyonları elde et!