Haunted House Renovator
Hayalet avcısı bir renovatör olarak yola çıkın. Göreviniz - perili evleri kullanılabilir bir duruma getirmek! Bu kolay bir iş değil, yeni bir duvar kağıdı uygulamak bir evi güvenli hale getirmek için yeterli olmayacaktır. Ayrıca oraya musallat olan her neyse onunla da ilgilenmeniz gerekiyor. Çeşitli eksantrik sahiplerden gelen perili evleri yenileme taleplerini kabul edin. Terk edilmiş konaklarda keşif yapın ve herhangi bir paranormal aktivite belirtisi arayın. İşinize yardımcı olacak bir dizi alet hazırlayarak işe hazır olduğunuzdan emin olun. Hayaletleri mümkün olan her şekilde kovalayın. Bazen işiniz bir varlığı ağla yakalamak kadar kolay olacak, bazen de ayrıntılı sihirli daireler çizmeniz ve uğursuz ritüeller gerçekleştirmeniz gerekecektir. Ve hiçbir şey işe yaramazsa, sorununuzu çözmek için her zaman alternatif bir yol arayabilirsiniz - düzenli musallatlardan kurtulmanın iki yolu vardır, güzel ve kötü. Oyun tarzınızı seçin ve seçimlerinize göre farklı ödüller kazanın. Hatta belirli musallatları evlat edinebilirsiniz! Görünüş önemlidir, özellikle de müşterilerinizi bir evin güvenli olduğuna ikna ederken. Duvar kağıtlarını değiştirin, duvarları boyayın ve mobilyaları değiştirin. Bir evin perili görünmesini engellemek için elinizden geleni yaparken iç dekorasyona olan tutkunuzu keşfedin.