Crime Scene Cleaner
Sigorta şirketleri sorumluluklarını yerine getirmediğinde kızınızın hayatını kurtarmak sizin ellerinize kalır. Bunu yapmak için kirli işlere ve karanlık müşterilere bulaşmak gerekir ama başka seçeneğiniz yok, değil mi? Büyük patron sizi tekrar aradığında bir kova ve bir paspas getirin, bunlara gerçekten ihtiyacınız olacak. Mücadeleye hazır mısınız? Büyük ve küçük suçluların arkalarında bıraktıkları olay yerlerini temizlemek için çelik gibi sinirleriniz olması gerekir. Kızınızın hastane masrafları için paranız olmayabilir ancak siz çok özel becerilere sahipsiniz. Büyük bir ekipman cephaneliğinin yardımıyla kan temizleyecek, bedenleri toplayacak ve tüm kokuları gidereceksiniz. Tüm bunları zaman işlerken ve polis ensenizdeyken yapmanız gerekecek. Öne Çıkan Özellikler: Derin Temizlik - Sadık paspasınızı ve süngerinizi alın. Görevlerin büyük çoğunluğunda kullanışlı olacaklar. Ortalık darmadağın olduğunda basınçlı yıkama makinesini çıkarın ve dış mekanları derinlemesine temizleyin. Kokular biraz fazla keskinse koku gidericiden daha çok işe yarayabilir. Silahlanma Yarışı - Bazen sahip olduğunuz ekipmanlar yeterli olmaz ve ekstra güç gerekir. Lambalarınız ve el fenerleriniz yeterince güçlü değilse yenilerini alın! Dışarıda çok fazla kan varsa farklı basınçlı yıkama makinesi başlıkları alın! Her görevden önce deponuzu ve envanterinizi kontrol edin, daha güçlü ve daha iyi bir şeye ihtiyacınız olabilir. Zenginlik Her yoldan para kazanın! Mafyanın cömert olduğunu bilinir ancak bazen bu da yeterli olmaz. Ve bazı eşyalar çok çekici olabilir. Kim pahalı bir saat istemez ki? Sahibi zaten ölmüş. Aile Meselesi - Her işte göreceğiniz ve yapacağınız tüm bu korkunç şeylerin yanında bunu kızınız için yaptığınızı unutmamanız gerekir. Çocuğuna bakan bir baba olmanın zorlukları var ve tüm bunları aşmanız gerekiyor. Kötü adam siz misiniz? Siz sadece kaderini kendi ellerine almak için beynini ve kaslarını kullanan basit birisiniz. Siz günün adamısınız ve bu nedenle temizleyin, başınızı kaldırmayın ve paranızı alın.