Order 13
Hızlı çalış, güvende kal ve kedini koru Karanlık bir depoda uyanıyorsun; gölgelerde bir şeyler pusudayken siparişleri paketlemekle görevlisin. Hızlı çalış, güvende kal ve kedini koru. Sahip olduğun tek şey o. Uzak bir dağıtım merkezinde tamamen yalnız çalışıyorsun. Tek yoldaşın kedin; bulunduğun devasa ve karanlık depoda sana huzur veren bir varlık. Her vardiyaya gelen siparişleri inceleyerek başla; talepler arttıkça deponun daha derin bölümlerini aç ve rahatsız edici sırlarını ortaya çıkar. Ama bu sadece senin hayatta kalmanla ilgili değil — kedin sana bağlı. Özellikler: - Sipariş karşılama simülasyonu: Sıkı kotaları karşılarken ürünleri bul, paketle ve gönder. - Her adımda tehlikenin arttığı bir depoda ilerle. - Her ölüm seni dinamik olayların öngörülemez zorluklar yarattığı yeni bir depoya götürür. - Yeni alanların kilidini aç ve içlerindeki karanlık gerçekleri bir araya getir. - Tek teselli ve bağın olan kedini koru ve ona bak. - Verimliliğini ve hayatta kalma şansını artırmak için araçlarını geliştir.