Cakey's Twisted Bakery
Cakey's Twisted Bakery, hayatta kalmak için yemek pişirmeniz gereken gizli bir hayatta kalma korku oyunudur. Tatlı dişli maskot canavarlarla dolu dengesiz bir fırında kapana kısılmış, kardeşini arayan kayıp bir çocuk olarak oynuyorsun. Şeker renkli koridorlarda gizlice ilerleyin, tuhaf malzemeler toplayın ve düşmanlarınızı sersemletip yok edebilecek renk kodlu turtalar yapın. Masaların altına saklanın, hamlelerinizi zamanlayın ve fırının sırıtan yüzlerinin ardındaki karanlık sırrı ortaya çıkarın. Her seferinde bir tarif, bir sonraki tatlı olmadan önce çıkış yolunuz için savaşın.