SnowRunner - 3-Year Anniversary Edition
SnowRunner'ın 3-Year Anniversary Edition'ında ana oyun ve Sene 1, Sene 2 ve Sene 3 bileti bulunmaktadır. En kapsamlı arazi deneyimine hazır ol! SnowRunner ile, tüm zamanların en gelişmiş arazi simülasyonunda en zorlu çevresel koşulların üstesinden geleceğin güçlü araçların sürücü koltuğuna geçeceksin. Ford, Chevrolet ve Freightliner gibi markalardan 60'tan fazla araçla yabani bir açık dünyada iz bırak. Tehlikeli sözleşmeler ve görevler üstlenirken çamur, su baskınları, kar, buz tutmuş göllerin üstesinden gel. Derin sular için bir şnorkel veya karla mücadele için zincirli lastikler gibi yükseltmeler ve aksesuarlarla filonu genişlet ve özelleştir. Tek başına veya 4 oyunculu modda başkalarıyla araç sür! - Son derece gelişmiş bir fizik motorunda zorlayıcı çevresel koşullarla yüzleş - Açılmayı, yükseltilmeyi ve özelleştirilmeyi bekleyen 60'tan farklı araç - Bağlantılı bir dünya genelinde onlarca zorlayıcı görevi tamamla - Tek başına veya 4 oyunculu modda başkalarıyla oyna Xbox çocuk hesapları, modlar da dâhil olmak üzere oyunun bazı özelliklerine erişemeyebilir. Yerel yasalar aksini belirtmediği sürece Xbox olarak 13 yaşından küçük olanlar çocuk sayılır.