AirportSim
Gerçek hayattaki yer hizmetleri Ekiplerinden gerçekçiliğiyle övgü alan AirportSim, gerçekçi görsellerin ve operasyonların, lisanslı uçakların, araçların ve havalimanlarının, METAR sisteminin kullanıldığı canlı hava durumu koşullarının yer aldığı Gelişmiş Havalimanı Yer Hizmetleri Simülatörüdür. Havalimanı yer görevlisi olarak çeşitli görevleri yerine getir. İster tek başına ister arkadaşlarınla oynayarak unutulmaz bir deneyim yaşa. Daima yapacak bir sürü iş var! Belgeye dayalı bilgilerden ve gerçek dünyadaki havalimanı yer hizmeti görevlileriyle yapılan röportajlardan yararlanılarak hazırlanmış oyun içi görevlerimizin keyfini çıkar: - Follow Me: Uçak Taksi Yaparken Rehberlik - Yer Kılavuzluğu - Uçağı emniyete alma - GPU Bağlama - Yakıt İkmali - Bagaj Doldurup Boşaltma - Körük Yerleştirme - İkram... - Ayrıca çok daha fazlası Gerçek Havalimanları Kendi çektiğimiz ve dikkatle yeniden oluşturduğumuz dört gerçek havalimanı. Havalimanlarını oluştururken yer planları, uçak park alanları, çizgiler, kapı numaraları gibi gerçekçi unsurlara odaklandık. Etrafta dolaşırken gerçek havacılık çizelgelerini takip edebilirsin! Oynanış Modları AirportSim'de birden fazla oynanış modu bulunur: - Senaryo: Bu modda dolu uçuş planları, önceden belirlenmiş hava durumu koşulları ve sırasıyla tamamlaman gereken görevler yer alır. - Mücadele: Havalimanında karşılaşabileceğin her sorunun üstesinden gelebilir misin? Skor tablosunda en üste çıkarak becerilerini sına! - Eşli: Birlikten hem kuvvet hem de eğlence doğar. Arkadaşlarını davet et, birlikte en yoğun havalimanlarında maceraya çıkın. - Serbest Oyun: Bu modda kural yoktur. Havalimanlarını istediğin hızda ve arzu ettiğin gibi keşfedebilirsin. Uçakların gelip gidişini seyredebilir veya işe koyulabilirsin. Seçim senin!