Bus World
Bus World, normal günlük rotalardan doğal ve insan kaynaklı felaketler sırasında acil kurtarma görevlerine kadar çeşitli koşullar altında yolcu taşımayı konu alan bir oyundur. Sürükleyici senaryolarla oynayın veya serbest modda kendi rotalarınızı oluşturma özgürlüğünün tadını çıkarın. Her biri kendine özgü atmosfere sahip çeşitli haritalarda seyahat edin: Çernobil Dışlama Bölgesi, 1986 Nükleer felaketten önce ve sonra Pripyat ve çevresindeki bölgenin gerçekçi bir canlandırmasını yapın. Sivilleri tahliye edin, temizlik ekiplerine yardımcı olun ve radyasyonun tehlikelerine karşı yol alın. Güney Çin (günümüzde) Dik ve dar orman yollarında ilerlerken tsunami, sel, deprem ve kasırga gibi ekstrem hava koşullarına karşı cesur olun. İzlanda (günümüz) Volkanik patlamalarla, gayzerlerle ve çarpıcı ama tehlikeli arazilerdeki uzak arazi rotalarıyla yüzleşin. Üç tür senaryo deneyimleyeceksiniz: - Standart nakliye görevleri - Mekanik arıza zorlukları - Afetlerde hayatta kalma ve kurtarma operasyonları Off-road, engebeli arazi ve yüksek riskli durumlara hazırlanın. Deneyim kazanın, yeni otobüslerin, yükseltmelerin ve giderek daha yoğun senaryoların kilidini açın.