SnowRunner - Jeep Dual Pack
SnowRunner garajını Jeep İkili Paketi ile zenginleştir ve efsanevi markanın iki yeni ikonik keşif aracına sahip ol: Wrangler-Rubicon ve CJ-7 “Renegade”. Jeep'in bu hafif, gücünü zaman içinde ispatlamış keşif araçları, vahşi doğayı fethetmeye yönelik her türlü çalışmada yer aldı. Jeep İkili Paketi; Sene 1 Bileti veya Sene 2 Biletine dahil değildir.