SnowRunner - Anniversary DLC
SnowRunner'ın ilk yıldönümünü Anniversary DLC'siyle kutla ve iki yeni kamyona ücretsiz sahip ol! CAT 681 ve International HX 520 zorlu arazilerde sana yepyeni maceralar ve havalı bir görünüş sunuyor. Sağlam yapımıyla diğer kamyonlara göre hasar görmeye daha az yatkın CAT 681; bolca depolama alanı olan ve en zorlu haritaları otobanmışçasına aşan, her araziye hâkim ağırsıklet bir canavar. International HX 520 ise her boydan birçok römorka bağlanabiliyor ve en yoğun arazilerde bile yük çekmek konusunda hiç sorun yaşamıyor. Bu araç yabanı fethetmen için her türlü imkânı sağlayan 40'tan fazla araca sahip filoda diğerlerine katılıyor.