SnowRunner - Season 18: Patch & Power
Tropik fırtınaların bölgeyi sürüklediği kaos sonrasına, Meksika'nın Chiapas eyaletine yeni bir jeotermal santral inşa ederken yardım et. İki yeni ve kullanışlı kamyonla 2 yeni orman haritasında dolaş! - Chiapas'ta geçen iki yeni 4km²'lik harita. SnowRunner'da ilk defa orman biyomuyla başa çık! Yeteneklerini sınayacak cam gibi kumsallarda, yemyeşil ormanlarda ve mangrovlarda direksiyon salla - İki yeni araç: Üstün manevra kabiliyeti ve artikülasyonlu süspansiyonu sayesinde SnowRunner garajında benzersiz bir yere sahip olan offroad sınıfı Mercer R230 ve Hız ve düşük yakıt tüketiminin nadir birleşimi sayesinde uzun yollarda harika giden otoyol sınıfı çekici HIB Billert M816. - Yeni etkinlikler: Meksika'nın ortasında yeni bir jeotermal santral kuran yetkililere yardım et! Milli Enerji Komisyonu'nun yeni sürdürülebilir bir santralin inşasında yardımına ihtiyacı var. Taşkınlara karşı engellemek için kıyı şeridini güçlendirerek başla, ardından onarabildiklerini onar ve kalanları sök at. Altyapı hazır olduğundan çeşitli istasyonları birbirine bağlayarak aktif bir ağ oluştur! 18. Sezon: Patch & Power, 5. Yıl Bileti'ne dâhil. Oynayabilmek için SnowRunner ana oyunu gerekir.