Truck World: Australia - First Haul
Yeni nesil bir kamyon simülatörüne hazır olun. Tonlarca ağırlığındaki kamyonun direksiyonunda Avustralya'yı dolaşarak kilometrelerce yolu keşfedin: tablo gibi kıyı otoyollarından engebeli toprak yollara. Bu muhteşem kıtada her gün doğumunun ve batımının tadını çıkarın. Kamyon kabininin ötesindeki özgürlüğü keşfedin! Artık kamyondan inip bağlantıyı güvenceye alabilir, yükü kendiniz kontrol edip dağıtabilirsiniz. Yakıt pomasını depoya takarak kamyonu kendiniz doldurun. Oyunun her anında gerçekçiliği ve özgürlüğü yaşayın! Kargo - sadece bir dorse değil Her biri benzersiz yükleme mekanikleri sunan çeşitli dorse çeşidini keşfedin. Kargoyu dorseye yerleştirin, treyleri yükleyin ve tankeri kendiniz doldurun. Kargonun yerleşimi ve ağırlığının kamyonun kullanımını etkilediğini unutmayın. Yükünüzü kamyonun yeteneklerini ve yol koşullarını dikkate alarak dikkatlice planlayın. Ve unutmayın, biz Avustralya'dayız, çoklu treylerli yol trenlerinin memleketindeyiz. Avustralya Avustralya'nın benzersiz doğasına ve çeşitliliğine dalın. Asfalt yolların, toprak ve çakıl yolların kilometrelerini keşfedin. Geniş alan size keşfetme ve en iyi rotaları bulma özgürlüğü verecek. Dinamik hava koşulları ve gün-gece döngüsü Hava koşullarının kamyon kullanımı üzerindeki gerçekçi etkisini deneyimleyin. Yağmur, kar ve sis, her yolculuğu ekstra dikkat gerektiren benzersiz bir zorluğa dönüştürür. Ağır bir kamyonun direksiyonunda günün geceye yavaşça geçişini izlerken muhteşem gün doğumlarının ve gün batımlarının keyfini çıkarın, yolculuğunuza daha fazla gerçekçilik ve atmosfer katın. Diğer özellikler: -Avustralya genelinde kargo taşıyın. -Etkileşimli kabin - kabindeki tüm ana kontroller artık etkileşimli. -Yol olaylarına aktif katılım. -Menüyü kapatmadan siparişleri ve şirketi yönetmek için tablet. -Manuel yük dağıtımı ile gelişmiş treyler yükleme sistemi. -Siparişleri tamamlamak için 4 oyuncuya kadar çevrimiçi işbirliği. -Eski modellerden modern 18 tekerlekli canavarlara kadar çeşitli kamyonlar. -Kamyonlarınızı açın, yükseltin ve özelleştirin. -Gerçekçi trafik. -Çeşitli yol olayları: kazalar, yol çalışmaları, doğal olaylar. -Polis ile etkileşimler ve ceza sistemi. -Karakterinizi geliştirin ve farklı kargoları taşımak için lisanslar alın. -Oyun direksiyonları desteği.