Mudness Offroad - 4x4 Truck Car Simulator
Standart offroad araçlarından canavar kamyonlara kadar çok çeşitli araçlarla karşılaşacağınız Mudness ile nihai offroad macerasını deneyimleyin. Altı stratejik üs ile noktalanan üç biyomu (hain çamurlu bir orman, geniş kumlu taş ocağı ve zorlu karlı dağlar) kapsayan, titizlikle hazırlanmış bir haritada gezinin. Kritik teslimat görevlerine katılın, kargo ve personelin zamanında ve kusursuz bir şekilde taşınmasını sağlayın veya sadece heyecan verici offroad maceralarının tadını çıkarın.