Hole io
En sevdiğiniz deriyi seçin, yiyin, büyütün ve hayatta kalın. Çok oyunculu modda 4 oyuncuya kadar yarışın veya hepsini tek başınıza yiyin. Çöp kutuları, yangın muslukları veya arabalar olsun, önünüzdeki her şeyi yutarak büyüyün. Daha da büyük nesneleri veya diğer oyuncuları tüketecek kadar büyütün. Yolunuza hiçbir şey ve hiç kimse çıkmayana kadar yiyin! Özellikler - Yutulacak farklı şeyler içeren 6 harita - Kara deliğinizi daha havalı gösterecek 13 animasyonlu görünüm - Tek ekranda 4 oyuncuya kadar 2 çok oyunculu mod! - gökten düşen şeyleri yuttuğunuz sonsuz mod - oyun sırasında ortaya çıkan güçlendiriciler - temalı çıkartmalar toplamak - Herkesin oynayabilmesi için kolay kontroller - basit kurallar ve çok eğlence!