Hole io: Apocalypse DLC
Bu DLC ile şunların kilidini açacaksın: - Kıyamet haritası - punk kostümü - göçebe kostümü - haydut kostümü - nişancı kostümü - hortlak kostümü - hayatta kalan kostümü - Hazmat koruma kıyafeti - mutant kostümü Havalı kostümünü seç, çöpleri, arabaları, sığınakları, motelleri, terk edilmiş binaları, enerji santrallerini mideye indir ve KOCAMAN OL!