Helix Jump
Topunuz, inişini engelleyen renkli sarmal platformlardan bir tuğla gibi düşer, ancak kırmızı bir noktaya çarparsanız, her şey biter! Topunuz parçalara ayrılır ve düşüşünüze baştan başlamak zorunda kalırsınız. Tuzak platformları bile tam hızda düşen bir ateş topuna denk değildir! Stratejinizi seçin: deli gibi hızlanın ya da durun ve bir sonraki yuvarlanma ve zıplama şansınızı bekleyin! Tek başınıza oynamak istemiyorsanız, 4 oyuncuya kadar çok oyunculu modu seçin ve arkadaşlarınızla veya ailenizle yarışın. Birlikte, özel zorluklara sahip üç farklı oyun modundan birini seçin: eksi puan almaktan kaçınırken en yüksek puanı alın, bitiş çizgisinde ilk olun veya sınırlı bir süre içinde gidebildiğiniz kadar uzağa gidin! Aranızdaki en hızlı ve en çevik zıplayan topun kim olduğunu ortaya çıkarın! Anahtar, reflekslerinizde ustalaşmak ve ileriye bakmaktır. Zıplayan topu yönlendirmek için platformları döndürerek topu çatlaklarla aynı hizaya getirin. Bir kombo hareketi ve daha yüksek puanlar için bunu arka arkaya hızlıca yapın. Art arda 3 seviye geçerseniz, sonraki ilk sıçrama için yenilmez olacaksınız! Özellikler: - topunuzu çılgın bir hızla bırakın ve helezonik platformlarda ilerleyin - 3 farklı oyun modu ile 4 oyuncuya kadar çok oyunculu modda arkadaşlarınızla veya ailenizle yüzleşin! - reflekslerinizi geliştirin ve en iyi skorlarınızı kırın - Bu hiç bitmeyen oyunda kaç seviyeyi tamamlayabileceğinizi görün - Tam hızda düşen bir ateş topunun bile yok edemediği anahtarlar ve metal platformlar gibi engellerin bulunduğu seviyelerde patronları yenmek - Topunuzu çeşitli komik görünümlerle özelleştirin - Kolay kontroller ve basit kurallar sayesinde herkesi oynamaya davet edin - Bu muhteşem zaman öldürücü sayesinde asla sıkılmayın! Sınırsız seviyelerle hiç bitmeyen maceraya atlayın, becerilerinizi test edin ve başkalarını birlikte eğlenmeye davet edin!