Seal: WHAT the FUN
"Seal: WHAT the FUN", maksimum 10 oyuncunun 10 dakika içinde çeşitli turların tadını çıkarabileceği geniş kapsamlı ve çok oyunculu bir party royale oyunudur. Hemen katılın! Koş, Zıpla ve Kazan! Zafere giden yolda her şey mübahtır! Varış çizgisine ulaşarak zafer platformunda yerinizi alın. Rekabet, İşbirliği ve İhanet! Gözünüz etrafınızdaki parti üyelerinde olsun. Öngörülemeyen engeller ve ilginç eşyalar sizi bekliyor! Benzersiz Bir Tur! Atıştan yarışa, tırmanıştan hayatta kalmaya ve hatta bulmaca eşleştirmeye kadar benzersiz içerikler barındıran turlardan oluşmaktadır. Asla sıkılacak vaktiniz olmayacak! Tarzından Ödün Verme! Parti üyelerinize kıyafetler giydirin ve benzersiz emojiler, görsel efektler ve diğer özelliklerle kendinizi ifade edin.