Stumble Guys
STUMBLE GUYS – en iyi, ücretsiz çok oyunculu parti mücadele oyunu! Eğlenceli ücretsiz çok oyunculu parti mücadele oyunu Stumble Guys ile zafere giden yolda koşmaya, zıplamaya ve sendelemeye hazır ol! 32'ye kadar oyuncuyla hızlı tempolu savaşlarda yarış ve kaotik engel parkurlarında, zorlu eleme turlarında ve delice mücadelelerde yarışarak ayakta kalan son oyuncu sen ol! HIZLI TEMPOLU KAOTİK OYUN Çıldırmış seviyeler ve komik fizik efektleriyle dolu devasa 32 oyunculu çevrim içi karşılaşmalarda savaş. Dönen platformlar, dev çekiçler, yuvarlanan kayalar ve diğer çılgın engelleri içeren 60'tan fazla haritayı keşfet. İSTER TEK BAŞINA İSTER ÇEVRİM İÇİ VEYA ARKADAŞLARINLA BÖLÜNMÜŞ EKRANDA OYNA! Çevrim içi olarak arkadaşlarınla takım kur veya bölünmüş ekran modunda yerel olarak oyna. Parti oyunları için mükemmel, hem de eğlence dolu kaos garantisi ile! TONLARCA KİŞİSELLEŞTİRME VE ETKİLEYİCİ EMOJİLER Benzersiz tarzını konuşturmak için yüzlerce görünüm, kostüm ve emojinin kilidini aç ve onları topla! Bir ninja, bir süper kahraman, hatta bir tavuk ol, herkese göre bir tarz var. SEZON GÜNCELLEMELERİ İLE SÜREKLİ GELİŞEN OYUN Düzenli olarak yayınlanan yeni haritalar, oyun modları, etkinlikler ve iş birlikleri. Özel ödüller için sınırlı süreli etkinliklerde ve dereceli mücadelelerde yarış! STUMBLE PASS İLE EĞLENCE SEVİYENİ YÜKSELT Her sezon boyunca ilerledikçe özel görünümlerin, emojilerin ve ödüllerin kilidini aç! Zafer yolunda sendelemeye hazır mısın? Stumble Guys'ı şimdi ücretsiz oyna ve ister tek başına ister çevrim içi ya da arkadaşlarınla bölünmüş ekran modunda kaosa katıl!