Snake.io
Becerilerini geliştir, olabildiğince uzun süre hayatta kal ve en büyük yılan ol. Küçük bir yılan olarak başlarsın ve aynı şeyi yapmaya çalışan diğer yılanları yiyerek büyürsün. Akıllıca saldırmalı ama ustaca savunmalısın. Ne kadar dayanabilirsin? Kitle atma hızlandırıcısı ile hızlı saldır ve diğer yılanların önüne geçerek kafadan çarptıklarında onları alt et. İster küçük ister büyük ol, en iyisi kazanır. İstediğin yerde, istediğin zaman oyna. Oyun kontrolleri ve kitle atma düğmesi daha hassas manevralar ve daha fazla eğlence için ayarlanmıştır. Arkadaşlarına karşı da oyna! Snake.io, aynı cihazda en fazla 4 oyuncunun en yüksek skoru için rekabet edebileceği yerel çok oyunculu modu sunuyor! Oyun Özellikleri: - Hızla büyü, akıcı oynanışla tahtayı ele geçir - Gamepad, klavye, fare ve dokunmatik ekran desteği - Küresel Liderlik Tablosu - En fazla 4 oyunculu yerel çok oyunculu Nasıl oynanır: - Hızla diğer yılanların önüne geç, böylece sana çarptıklarında patlasınlar - Çarptıklarında hemen ye, böylece daha fazla kütle kazan - Tek tuşla kütle fırlatıp hızını artır - Bir oturumda uzunluğuna göre en yüksek skoru geçmeye çalış - İnternet bağlantısı gerekmez, çevrimdışı veya çevrimiçi istediğin yerde oyna Sen yılan mısın yoksa solucan mı? Sayenizde orijinal Snake.io yeni düzenli güncellemelerle geri döndü. Biz küçük bir ekibiz ve desteğiniz bize motivasyon sağlıyor. Oyun hâlâ aktif geliştirilmekte ve sürekli daha eğlenceli hale getirmeye çalışıyoruz!