Sweet Survivors
Kafede her şey normal görünüyor… ama aniden sevgi arayan kedi sürüleri içeri doluşuyor ve onları tamamen felaketle sonuçlanacak bir kaostan yalnızca sen alıkoyabilirsin! Elinde lazer işaretleyiciler, yün yumakları ve hatta korkunç kıyamet turşusuyla, bu tüylü canavarları durdurmalı ve müşterilere değerli kahvelerini sunmalısın. Kolay iş, değil mi? Tüy ve bıyık dolu dalgalara hazır ol! İki sıcak kafeyi korurken oyuncaklarını ve özel yeteneklerini geliştir. Her vardiyada yeni garsonlar, eğlenceli oyuncaklar ve daha fazla kedi-felaket açılıyor! Özellikler: - Tüylü istila ordularına karşı koy - Çılgın oyuncaklar ve kahraman garsonları aç - Farklı kafe savaş alanlarında vardiyaları tamamla - Güçlen ve nihai kedi-avcısı ol - Garsonlarını ve oyuncaklarını geliştir - Sevimli görseller ve eğlenceli oyun deneyimi seni bekliyor Kediler her şeyi ele geçirmeden kafeni kurtarabilecek misin?