Aquapark io: Gold Edition
4 kişiye kadar çok oyunculu modda yarışın veya tek başınıza kaymanın tadını çıkarın. Herkesin en hızlısı olduğunuzu kanıtlayın! Gold Edition Özellikleri: - Kaydıraklı 13 büyük harita - 39’den fazla komik kostüm, 11 simit, 13 planör - Aynı ekranda 4 oyuncuya kadar çok oyunculu mod! - Rastgele kostümler içeren paketler - Oyun sırasında gizemli güçlendiriciler - Akılda kalıcı tatil müzikleri - Herkesin oynayabileceği kolay kontroller - Basit kurallar ve bol eğlence! Gökyüzünden aşağı kıvrılan dev su kaydırağından kayın, arkadaşlarınızı geçin, onları pistten itin veya avantaj kazanmak için güçlendiricileri kullanın. En komik kısım ise istediğiniz anda pistten atlayıp daha alt seviyeye inerek anında tümünü geçebilmeniz!