Castle Crumble
Castle Crumble’da kaosu ve yaratıcılığı serbest bırak! Renkli dünyalarda – yemyeşil ormanlardan gizemli adalara – yolculuk et ve güçlü kaleleri patlayıcı bir güçle yık. Her kale, taktiklerini ve hayal gücünü sınamak için tasarlanmış benzersiz bir bulmaca. Topları, bombaları, sihirli ışınları ve meteorlar ya da şok dalgaları gibi yıkıcı güçlendiricileri kullanarak duvarları muhteşem zincirleme reaksiyonlarla yık. Altı dünyaya yayılmış 300’den fazla seviye ile Castle Crumble, strateji, yıkım ve etkileyici fiziği seven oyunculara sonsuz eğlence sunar. Öğrenmesi kolay, ustalaşması tatmin edici – her yıkım bir zaferdir. Hepsini yıkmaya hazır mısın?