Giant Rush: Complete Edition
Koş ve kendi rengindeki çöp adamları topla, büyüyüp daha da güçlen! Tuzakları alt et, tehlikeden kaçın ve yoluna çıkan her şeyi parçala. Ne kadar büyürsen, o kadar durdurulamaz olursun! Özellikler: - Seni benzersiz gösterecek 15 yeni şapka! - 3 premium bitiriş animasyonu! - Şehrin için 1500 ücretsiz çöp adam - Karakterini büyütmek için 7500 ekstra mücevher - Kendi rengindeki çöp adamları toplayarak daha büyük ve güçlü ol! - Güçlen ve yoğun dövüşlerde devasa devleri yen! - Pasif gelir için şehrini geliştir - Hayatta kalma modunda düşman serilerini aş ve yeteneklerini göster! - Ek can, kaçınma şansı, kritik vuruş gibi savaş yükseltmelerini seç! - Karakterini özelleştirmek için harika kıyafet ve aksesuarların kilidini aç - Yeni ve epik bitiriş animasyonları satın al! Epik savaşlarda devasa patronlarla yüzleş. Güçlü saldırılarından sıyrıl, karşı saldırıya geç ve onları yen! En büyük devleri devirerek gücünü göster ve en iyi olduğunu kanıtla! Oynadıkça harika ödüller aç. Daha çok para için şehrini geliştir, havalı aksesuarlarla karakterini özelleştir ve epik bitiriş animasyonlarının kilidini aç! Kararların, zafer ile yenilgi arasındaki farkı belirleyecek!