Giant Rush: Brave DLC
Bu DLC ile şunların kilidini açacaksın: - Seni cesur gösterecek 5 şapka - Şehrin için 500 çöp adam - Karakterini büyütmek için 2500 mücevher - Yeni bir "Zıplayan aparkat" animasyonu Düşmanlarını ez ve devlerin kralı ol!