Garfield Kart 2 - All You Can Drift
Gerçek bir ağır sıklet rakibe karşı yarışmaya hazır mısın? Garfield, Odie, Nermal ve tüm ekip başlangıç çizgisinde ve başlamak için sabırsızlanıyor! Garfield evreninin 8 klasik karakterinden biri olarak oyna, kartlarını doldur, görünümünü özelleştir ve baş döndüren hızlarda yarış. Her virajı sürprizlerle dolu çılgın bir evrende heyecanlı bir yarışa katıl. Korsan, kovboy veya dedektif. Garfield, rengârenk dünyalarda gazlayarak rüyalarında bile kral olduğunu kanıtlıyor! Yerel ve çevrim içi çok oyunculu modlarda kestirmeleri veya bonus eşyaları kullanarak yarışların gidişatını değiştir ve arkadaşlarınla unutulmaz anlara imza at. Gizemler, Hazineler ve Rodeolar! Üç benzersiz evrenden çılgın pistlerde arkadaşlarına karşı yarış! Gizemli dedektiflik sahnelerinde yolunu bul, korsan denizlerinde cesaretini göster veya kovboyların yollarında tozu dumana kat. Garfield ve Ekibiyle Tanış Çizgi filmden Garfield, Odie, Jon ve daha birçok ikonik karakter olarak oyna! Her sürücünün kendine has kişiliği vardır, bu da her yarışı eşsiz ve sürükleyici bir deneyim hâline getirir. Arkadaşlarla Lazanya Tadında Yarışlar! Dünya genelinde en fazla sekiz oyuncuya karşı çevrimiçi olarak oyna veya en fazla dört oyuncuyla bölünmüş ekran modunda oyna! Arkadaşlar arasında çılgın çekişmeler veya ailece oyun geceleri için birebir. Özelleştirilebilir Kartlar Modifiye ederek sürüş tarzını aynen yansıtan bir kart oluştur! Kendi tamponlarını, jantlarını, arka kanatlarını ve ek olarak stil ve renklerini seçerek benzersiz bir dokunuş kat. Cesur bir şekilde yarışa gir ve herkese pistin kralının kim olduğunu göster!