Cat From Hell
Bu oyunda büyükanne'nin evini yerle bir etmeye hazırlanıyorsun! Paha biçilmez vazoları devir, şekerleme sırasında perdeleri parçala ve aile yadigârlarını sonsuzluğa fırlat! Akvaryumdaki balıkları yemek, saksıları kırmak ya da odada rastgele eşyalar fırlatmak – bu kedi simülatöründe hepsi mümkün! Halıları, koltukları ve gördüğün tüm mobilyaları tırmıkla; yıkılabilir eşyalarla dolu odaları keşfet. Her tırmalanan kanepe ve kırılan tabak, büyükanne’nin öfkesini katlayarak artırır. O tam anlamıyla çıldırmadan önce ne kadar kaos yaratabilirsin? Özellikler: ★ Oturma Odası Savaşı: Tam etkileşimli ortamları yerle bir et ★ Dinamik Öfke Sistemi: Büyükanne’nin tepkileri sinirden deliliğe kadar tırmanır ★ Kural Yok, Sadece Eğlence: Sınırsız yaramazlık için kum havuzu modu ★ Basit, eğlenceli ve bağımlılık yapan oynanış Hemen Cat From Hell oyna ve en haylaz kedi olarak yolculuğuna başla!