Coloring Book
Hayal gücünü Coloring Book’ta serbest bırak! Birbirinden güzel çizimler ve tahtalarla dolu geniş bir seçkiyi keşfet, hepsi yaratıcı tematik koleksiyonlara ayrılmış durumda: ● Temel Bölüm ● Orman ● Uzay ● Aile ve Ev ● Araçlar ● Kostüm Partisi ● Tatlı Prenses ● Kozmik Eğlence ● Komik Hayvanlar ● Okyanus Hayvanları ● Çiftlik Hayatı ● Hazine Macerası ● Macera ● Klasik Masallar Yaratıcılığında sınır yok: - Harika tonlar için 310 renkli bir palet - Gelişmiş efektler ve kolaylık sunan 9 araç – örneğin her zaman çizgilerin içinde kalan bir fırça - Tahta Bölümü, yaratıcılığını serbest bırakman için boş bir tuval sunar Birlikte boyama: - Aynı anda 4 oyuncuya kadar aynı resmi renklendirebilir! Geniş seçenekleriyle Coloring Book, her yaştan çocuk için mükemmel ve yetişkinler için harika bir rahatlama yoludur.