Coloring Book: Ocean Animals
29 çizimi renklendirerek yaratıcılığını ortaya çıkar: ● Neşeli ahtapotlar ve kalamarlar ● Rengârenk denizanaları, deniz şakayıkları ve mercan resifleri ● Her şekil ve renkten pek çok balık ● Sualtı hazineleri …ve daha fazlası! 29 yeni çizimi renklendir!